Lazoğlu (siyunekstaym) on Twitter

1 not, Ağustos 26, 2014

3 not, Ağustos 23, 2014

2 not, Ağustos 21, 2014

HANGİMİZ SEVMEDİK ÇILGIN LARGİBİ

HANGİMİZ SEVMEDİK ÇILGIN LARGİBİ

13 not, Ağustos 21, 2014

Anonim asked: Lan amk koyup ırkçılıgı sikiyim hala kurtlere sayiyosun oruspu cocugu

tek tek konuş sakin ol :d hızlı konuşunca anlamıyorum sizi :dd 
ne demek istedin pek çıkaramadım ama senin ananın amını dizine indiririm akıllı konuş. bloga girdiğimiz yok adam anonimden yardırıyor :d benim genel olarak kürtlerle bi sorunum yok burayı iyi oku NE KADAR AYRILIKÇI KÜRT VARSA AMK 
hadi eyvallah

2 not, Ağustos 13, 2014

Bizimde aşk kapımızı aralasın usul usul yanımıza sokulup özümüze dalsın yani ne var ? :d

3 not, Ağustos 7, 2014

Madem sevmiyordu memesini attıktan sonra niye gözlerini kapamış maymun attı ?

5 not, Ağustos 7, 2014

Kasımda aşk başka dediler bizde askere gidelim dedik ne var yani vatan aşkıyla yanıyorsak :d

11 not, Ağustos 4, 2014

Olmaktan korktuğum yerde bile olamıyorum benden bi sik olmaz.

4 not, Ağustos 4, 2014

Çirkin kız instagramı

Çirkin kız instagramı

12 not, Ağustos 2, 2014

3 zencinin tecavüzünden son anda kurtulmuş gibi bi halim var SA

5 not, Temmuz 31, 2014

SA NBR? BEN İYİ

3 not, Temmuz 30, 2014

cicekdagi:

bi ff alırım diyeceğim ama bir takipçim var ehe

#FF cicekdagi

Reblogged from cicekdagi, 3 not, Temmuz 30, 2014

Kasımda askere gitmeye karar verdim

Hakkari Şemdinli at fava bekle :d

2 not, Temmuz 29, 2014

Çık artık rüyalarımdan çııık :(

Çık artık rüyalarımdan çııık :(

2 not, Temmuz 27, 2014